Wij bieden een uniek tweeledig concept om gezien te worden en ongelukken te voorkomen, zowel tweeledig op de richtingaanwijzers als op de koplampen.

Helpt "beter gezien" niet en komt u voor een vervelende situatie te staan dan valt u op als u remt! (redundantie) 

Wij raden u dringend aan om eerst in uw eigen koplamp te kijken! Liefst via een spiegel die u op de lage positie van de buitenspiegel van een auto houdt! Bij voorkeur iets lager want u kunt optrekken waardoor uw koplamp meer omhoog schijnt. U zult dit zeer waarderen want nu ziet u zelf hoe slecht u zichtbaar bent vanwege de hogere koplamp, met name via de lage buitenspiegel. Bedenk ook dat de blik in de spiegel zeer kort is!  Denkt u dat de automobilist iets waarneemt van de motor(rijder) achter deze vlek?

De vlek die uw koplamp op het netvlies van de tegenligger geeft, maken we kleiner en zorgen dat vooral U (de mens) gezien wordt en niet zozeer de lichtvlek. Vooral bij inhalen, als de automobilist via meestal een lagere spiegel zeer ongunstig in uw koplamp kijkt is dit zeer belangrijk. Probeer dit s.v.p. zelf uit door vanaf de lage hoogte van een buitenspiegel in uw koplamp te kijken, even door de knieŽn. Deze verlichting is prettiger voor de tegenligger dan gewoon dimlicht en dus veiliger.

Wij maken het seinen veel opvallender door de lampen niet feller, maar UIT te laten gaan, door kort om lang en om en om feller te flashen. De duur hiervan kunt u instellen, zowel voor overdag als voor de aparte avondstand. Dit is ideaal bij inhalen maar ook als hoffelijkheidsignaal naar overstekende voetgangers.

Wij laten de gewone gloeilamp efficiŽnter branden. We nemen het zwarte gat weg, dat zich bevindt voor de plaats waar het dimlicht valt. Tevens schijnen we verder (met sterk gedimd grootlicht) zodat alles wat reflecteert 150m eerder te zien is.

Voor een demo van het automatisch seinen op de koplamp van een motor klik hier.

 

Wij voegen geen schakelaars toe maar doen alles met de aanwezige schakelaars en met behoud van alle functies, u krijgt er alleen meer.

Voor wetenschappelijke onderzoeken en uitleg klik hier.

Hier ziet u het verschil op de koplamp, rechts is zonder en links is met Headlights. Headlights nemen de aura weg.